Bij acute pijn of andere spoedgevallen, belt u tijdens openingstijden met: 0703962688
buiten openingstijden met: 070-3110305

HomeDe praktijkBehandelingenPraktische zakenContactMaak een afspraak

Mondhygiëne

In de mond komen veel verschillende soorten bacteriën voor. Deze hechten zich ook aan de tanden en kiezen in de mond.

Onder invloed van bacteriële processen vormt zich een wit kleverig laagje op de tanden en kiezen. Dit wordt tandplaque genoemd. Tandplaque bestaat uit bacteriën en bacteriële producten. Als de tandplaque langdurig op de tanden en kiezen blijft zitten, kunnen gaatjes en tandvleesontsteking ontstaan.

Tandplaque verwijderen
De gezondheid van uw mond is gebaat bij het dagelijks verwijderen van tandplaque, poetsen op de juiste manier en reinigen tussen de tanden en kiezen. Hierdoor vermindert het aantal bacteriën in de mond. Dit heeft ook een positieve invloed op uw algemene gezondheid.

Tijdig problemen signaleren
Het komt voor dat de manier waarop u uw gebit verzorgt onvoldoende effectief is voor het verwijderen van alle tandplaque. Of u gebruikt niet de juiste mondhygiëneproducten. Het  kan ook zijn dat bepaalde gebieden in de mond voor u lastig te bereiken zijn. Daarom is een regelmatig bezoek aan de mondhygiënist of (paro-)preventieassistent noodzakelijk om tijdig problemen in de mond te signaleren en te laten behandelen.

Praktische zaken

Wilt u patiënt worden bij onze praktijk? U bent van harte welkom. Een eerste afspraak is meestal mogelijk binnen 1 werkdag(en). Als u wilt, kunt u een kennismakingsgesprek met een van onze teamleden voeren. Wij geven u ook graag een rondleiding om u wegwijs te maken in onze praktijk.

Patiënt worden

U kunt zich telefonisch aanmelden of via het formulier op onze website.
Inschrijven ›

Wijzigingen doorgeven

Met behulp van ons formulier kunt u uw gegevens doorgeven aan de praktijk. Wilt u een wijziging doorgeven van uw adres of uw verzekering dan kan dat ook hier. Voor ieder gezinslid dient u een apart formulier in te vullen. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld.
Geef door ›

Afspraak maken

Bij Tandartspraktijk Rijswijk kunt u terecht op afspraak. Onze patiënten kunnen binnen 3 werkdag(en) terecht voor een controle. Bij een periodieke controle bekijken we de status van uw gebit en beoordelen of extra behandeling noodzakelijk is.
Maak een afspraak ›

Spoed

Vraagt u zich af of er sprake is van spoed of denkt u dat behandeling misschien kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? De spoeddienst kan dit met u bespreken.
Lees verder ›

Ga naar

HomeDe praktijkBehandelingenContact

Maak een afspraakInschrijvenPatient wordenWijzigingen doorgevenTarievenBetalen

Tandartspraktijk Rijswijk

Bezoekadres:
Burgemeester Elsenlaan 72
2283AB Rijswijk
Telefoon: 0703962688

U kunt ons mailen over het stellen van algemene vragen, stellen van medisch inhoudelijke vragen, wijzigen van adres en verzekerings gegevens. U krijgt binnen een dag werkdag(en) van ons een reactie.

Deze site is gebouwd door

Bij acute pijn of andere spoedgevallen, belt u
tijdens openingstijden met: 0703962688
buiten openingstijden met: 070-3110305